Waarom zou ik jou als goed doel steunen? Welk verschil maak jij in de wereld, maar vooral voor mij?
Deze en andere vragen zijn belangrijk om over na te denken! Hoe boei en bind jij je donateurs, zodat ze betrokken raken en blijven?

Ik help daar graag bij, want de wereld wordt mooier hoe meer mensen betrokken zijn.

Case

Ontwikkelingsorganisaties slaan waterputten, althans bijna allemaal. TEAR doet dat ook. Hoe zorg je er dan voor dat je donateur zich betrokken voelt bij jouw direct mailing en doneert? Samen met een creatief bureau bedachten we de ‘water3daagse’. We maakten een folder waarbij we donateurs aanmoedigden om 3 dagen lang actief bezig te zijn met water. Door middel van bijvoorbeeld de uitdaging om een dag met 1 jerrycan van 25 liter water te doen. Of op zondag een bijbelstudie over water te bekijken op youtube. Met uiteraard een acceptgiro-brief om geld over te maken. Op die manier maak je van donateurs, betrokken gevers die begrijpen waarom jouw werk belangrijk is.

fondsenwerving

Bekijk aanbevelingen op mijn LinkedIn-pagina