Content marketing, online marketing, database marketing… alles is marketing. Het gaat er om: wie is jouw doelgroep?
Hoe denkt jouw doelgroep? En, waar zoekt de doelgroep jouw product of service?

Met de antwoorden op deze vragen kun je pas iets zeggen over welke kanalen je het best kunt inzetten en de manier waarop.
Mijn kracht ligt in de vertaling van strategie naar praktische uitvoering.

Case

MuZIEm (ervaringsmuseum over zien en niet zien) vroeg mij om binnen 12 dagen een werkend marketingconcept op te starten. De nieuwe experience: ‘donkerbeleving’ moest op dat moment open. Een enorme uitdaging! Het enige wat er was ontwikkeld was het logo en ik kreeg een klein budget. Maar het lukte! Want een jaar later  werd het muZIEum uitgeroepen tot meest innovatieve uitje van Nederland! De kaartverkoop had aangetoond dat het museum bestaansrecht had. Dat heb ik gerealiseerd door pragmatisch (online) kanalen in te zetten, strategische samenwerkingen op te zoeken, free publicity te generen en te werken aan een herkenbaar merk.

muzieum

Bekijk aanbevelingen op mijn LinkedIn-pagina